dimecres, 2 de juliol del 2008

Obres...

He tingut un matí de gestions diverses com anar als bancs, a cal notari –quina pasta que fan- i d’altres gestions que no puc esmentar... Voltant pel poble m’he adonat de la quantitat d’obres públiques que hi ha, un munt de carrers tallats... però si no venen eleccions! –he pensat.

He recordat que l’altra dia, aprofitant que els meus fills fan les activitats d’estiu a prop, vaig fer una visita al fanal que encapçala el blog. L’hora no era la mateixa que la que vaig fer la primera fotografia i el resultat tampoc, com podreu comprovar.

Em va entristir l’estat del fanal, fins i tot es pot apreciar que algun indesitjable ha fet servir el fanal com a diana. Sense la mà de l’home no hauria pogut fer mai la foto de capçalera amb el contrast que em va cridar l’atenció, aquesta barreja de natura i artificialitat, però la mà que va llençar la pedra es podia haver ficat dins d’algun foradet de l’amo i estalviar-se la malifeta.

També em va entristir que li haguessin posat aquesta malla obrera a mode de faldilla, justament ara que fa tanta calor i podia lluir la seva nuesa esplendorosament davant dels pocs visitants que rep.

Després de tant batibull de sorolls, tanques metàl·liques i forats a terra he tornat al meu món petit, al meu paradís terrenal i he escrit quatre ratlles, amb un refresc de taronja al costat.

Què hem fet els del PiT darrerament?