dimarts, 23 de desembre del 2008

Decoració barateta...

Si pertanys al col·lectiu de gent emperesida que acumula revistes velles per casa per pura mandra d’anar a la deixalleria i, a més, et fa encara més mandra vagar pels diversos mercats nadalencs amb l’únic objectiu de decorar la teva llar...

Ja no tens excusa!
Espolsa't la son de les orelles, desincrusta't del sofà, escolta aquesta súper oferta que et faig, ja que és totalment de franc!!!

Et presento un revolucionari mètode que ha passat via tradició oral d’avis a fills (més concretament de la meva mare a la meva filla sense passar per mi... i compte que no és cap reprovació, eh mama?)
Per fi ha arribat i el puc presentar en aquest espai de...
"Fes-t'ho tu mateix"


EL FABULÓS I LLAMPANT CON DE COLORS
(El de la foto és fet per la meva filla)

Passos a seguir:
Agafeu una revista qualsevol (bé, sempre en funció del vostre grau de mandra, no trieu la que he triat jo que tenia 130 pàgines i a la que feia 50 ja me’n penedia d’aquest post).

Doblegueu cada pàgina tal com es pot observar en les fotografies, si no ho feu, el resultat serà un nyap.


Finalment he comprovat que haig de demanar consell a la meva filla... o a la mare que em va parir, perquè la meva filla para poc per casa darrerament, com ja té dotze anys!

Aquí teniu el meu nyap-resultat abans de fixar-lo amb cinta adhesiva transparent, per no dir Celo:

Ben mirat, potser serà millor anar a la deixalleria...

6 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Hehe, Sergi, bon intent. Però ei!, no t'estressis, que el que compta és la intenció ;-))

Bones Festes!

Assumpta ha dit...

Jejeje no sé si ho he entés massa bé, però el que sí et puc dir és que a la teva filla li ha quedat molt bé :-)) i que he estat somrient tota l'estona...

Ah!! i fins i tot he clicat les fotos per fer-les més grans a veure si podia entendre bé el sistema de "doblegat" jeje

BON NADAL!!!

Els del PiT ha dit...

Ferran i Assumpta:
Tenint en compte que la intenció era bona... veig que no ha quedat del tot clar el mètode, és més simple del que sembla, però em manca saber expressar-ho, fa com mandra, oi?

Per cert, podia haver penjat la foto des de la perspectiva bona, però no ho trobava correcte ;-)

Ah! També us vull desitjar Bones Festes (per si no ens veiem...)

Garbí24 ha dit...

Nano , tens que reconeixer que la teva filla t'ha passat la ma per la cara , però crec que el fet d'intentar-ho amb 50 pàgines ja et mareixes un BON NADAL .
QUE PASSSEU PLEGATS UNES BONES FESTES

Jobove - Reus ha dit...

És increïble que la natura demani a crits ajuda, però més increïble és que ningú l'escolti.
!!bones festes!!

Els del PiT ha dit...

Garbí24, a pesar de la mandra, vaig acabar les 130 pàgines i queda clar que la tradició oral va saltar el meu esglaó :-D

TLMM-R:
Bona frase has triat per felicitar-nos a tots el Nadal ;-)

Doncs Bon Nadal a tots!

Què hem fet els del PiT darrerament?