dimecres, 22 de juliol del 2009

El paio que la clavava allà on posava l'ull o el millor suggeriment per la davantera del Barça

Com molt em temo que hi haurà moviments a la davantera del Barça (és un presentiment que tinc de fa dies) voldria aprofitar per suggerir un fitxatge que imagino no seria gaire car i que clava la pilota on posa l'ull. (XeXu: sí, és el mateix paio de la platja, potser ja el reconeixeràs, però juro que he flipat mentre pensava si és real això)



Clar que també té la mala llet que caracteritza els killers d'àrea...



També podria ser que tot fos un muntatge com allò del Ronaldinho i els xuts al travesser de la porteria, però, si més no, és distret...


Publicat per Sergi M. Rovira
—No tot, eh? Que jo també faig feina...


11 comentaris:

Sergi ha dit...

Aquest és el paio de la platja, de veritat? Doncs que deixi això de fer de soldat, eh, que amb la pilota se'n surt molt bé, fins i tot quan fa putades. No sé si deu ser un muntatge o què, hi ha coses del tot inversemblants, però mira, tampoc t'ensenyen les vegades que va fallar, no? Potser algunes coses les va haver de provar un centenar de vegades.

khalina ha dit...

avi, el del video és vostè de jove? Hauria de fer merchandising i signar-nos algunes fotos.

Per cert, observant millor les fotos de fa dos posts, ja veig que el marbre no era el de la cuina, era el del bany... En Sherlock Holmes m'acomiadarà

McAbeu ha dit...

Muntatge o no, està molt bé.
A més, no ha estat també un gran muntatge tot el que s'ha muntat (i valgui la redundància) aquest estiu amb els fixatges de Florentino volent-nos fer creure que el Triplet no era tan important?
Així que fitxem aquest paio i que tremoli el Ronaldito!

Garbí24 ha dit...

No se si es muntatge o no el que si se es que aquest no n'han pagat 90 kilos com CR7 , si li ensenyem aquest paio al Florentino vols dir que no picarà també .

JJMiracle ha dit...

En el vídeo del 2008 sembla que hi hagi menys muntatge que en el del 2009. En tot cas, és divertit i la banda sonora dels vídeos m'encanta!

Assumpta ha dit...

Ai, jajaja justament anava a dir que la "música" és insuportable i diu en P-cfacsbc2v que li encanta!! :-))

Jo imagino que alguns deuen ser certs (després de provar-ho un munt de vegades, com diu en XeXu) i altres deuen estar trucats. Llavors fan una bona barreja i tot juntet "cola" :-))

Avi, si pot passi pel meu blog, que avui he pensat en vostè (no, no és pas cap meme ni res semblant jaja)

Toni En Blanc ha dit...

Guau, té tècnica -bé siga veritat o mentida-, a veure quin jugador fa tant quan el presenten... jaja.

Per cert, acabe de descobrir el vostre blog i m'encanta!

Salutacions :)

Jordi ha dit...

Aquest tio és un crack! El dia que per reglament es puguin fer infinits canvis en el futbol, sortiria només a xutar les faltes! Mare meva, he flipat, encara tinc la boca oberta i m'està caient la baba...

Guardiola, que l'has vist??

assumpta ha dit...

No sé si són un muntatge o no, però dona gust de veure-ho.
Renoi!

Els del PiT ha dit...

XeXu:
Sí, és el mateix paio i tens raó que no ens ensenyen els xuts errats, però suposo que there’s no business like show business
;-)

khalina:
:-D L’avi no és capaç de xutar bé ni una pilota inflable de platja! :-)
Ja ens vam adonar que no t’hi havies fixat gaire, ja... potser et fixaràs més en les fotos la propera vegada, eh? Tinc un presentiment...
;-)

McAbeu:
:-D Ronaldito hahahà!!! Que tremoli madrit!

garbi24:
Nooooo, que aquest serà culer o no serà, eh?
;-)

P-cfacsbc2v:
Bona apreciació aquesta, sí que sembla més natural i malparit, hehehe...
A mi també m’agrada la banda sonora, però aquest tema no és el meu preferit dels AC/DC, què tal un Back in Black?
 ;-)

Assumpta:
:-D La música no la coneixies, oi? :-)
L’avi quissaponés...
;-)

Toni:
D’això hi hauria d’haver un making off per sortir de dubtes, però com diem, per passar l’estona està bé, oi?
Benvingut al PiT vergonyós, m’alegro que et deixis veure i espero haver-te estat d’utilitat!
;-)

Jordi:
Mira quina bona idea has tingut! No podia esperar menys de tu, potser encara siguem a temps d’aturar el fitxatge de... Ibrahimovich?
;-)

-assumpta-
I taaant, el que deia, suggeriment d’allà on posa l’ull fot la bimba, eh?
:-)

Ma-Poc ha dit...

Ui, però em sembla que el Barça no t'ha fet massa cas finalment...

Què hem fet els del PiT darrerament?