divendres, 7 de maig del 2010

Els carallots que ventilaven el blog, aclarien algunes coses i rebien un premi en portugués


Quissapon, quatre mesos (i un dia) després de l’aturada temporal del servei...

En realitat aquest escrit està pensat d’ahir, però si el publiquem avui semblarà que hi ha continuïtat: tothom i totadona sap que després del sis de gener ve el set de maig, oi?
Sí, i després el buit de setembre, hi hi hi...
—Avi... vuit s’escriu amb “v”... ai que em sembla que estem rovelladets, eeeeing?!?
Plaaffs!!!
—Aaaiiiiixxxx!!!
—“Buit de setembre” referit a la depressió post estival de cada any, ruc! Hi hi hi...
Lectores i lectors que llegireu això amb la vista clavada a la pantalla i el cul a la cadira... si és que encara sou per aquí i no us heu passat al facebook o al tweeter o al tuenti o al...
Tuentiguaner o al tuentitxuer o al tuentifrier o al t...
—Aaaalto avi! Ja està bé home, que això no és ben bé així!
—Ah no?
—No...
—Aaale, hi hi hi...
Lectores i lectors...
Ehem... Lectoretes i lectorets... que també n'hi pot haver, eh?
(...?!?)
Com us deia, obrim la porta i les finestres del PiT (per un moment o els deu minuts que recomanen...) per deixar entrar una alenada d’aire fresc i així ventilar els racons del blog on comença a aparèixer una micona de verdet...
—Verdet, hi hi hi... Molsa!!!
—Com diu?
—Molsa nano, jo diria que això de la paret és molsa, si em permets...
—No avi, no li permeto... què en pensarà de nosaltres aquesta gent?!?
—Ah! Ara et preocupa això?
—Home... (Ui, això ha estat un cop baix, eh? Directe com sempre... directe als kiwis! Coi de iaio...)
—Deies que obríem la porta, oi nano?
—Sí avi, no em distregui que jo també estic rovellat...
Bé, obrim la porta de manera momentània i sobtada (tot i que mai l’hem tancat del tot) per diverses raons:
En primer lloc perquè mai ha hagut cap escrit de comiat...
—Ni cap rètol de “Torno en cinc minuts”, eeeing?
—No, gràcies a vostè, perquè li vaig encarregar que POSÉS EL PiT EN STAND BY i...
—Calla, calla, ni m’ho recordis...
—Encara ric quan hi penso!
—No ho expliquis, nano...
—No pateixi avi, no diré que me’l vaig trobar a la cuina descamisat i fregant-se la pitrera amb una cabeça d’all, he he he...
—És que ho vaig entendre malament! Aquesta moda d’emprar termes estrangers...
—És clar, com que el pit no li cabia dins el calaix dels alls, l’all al pit, oi?
—No podies dir-ho normal, tu, eh?!? Com estava refredat vaig entendre que posés el pit ON ESTÀ L’ALL, malandando!!!
En segon lloc, per agrair sincerament els comentaris de tothom i totadona que ens troba a faltar (hi ha que ens ho ha fet saber i tot!) i a l’Assumpta, que és tan insistent i persistent com el guru Guardiola i el seu equip (per no dir que la seva papallona és un xic collonera...).
Plaaafffss!!!
—Caram aviii!!!
Hi hi hi... merescut aquest clatellot, nano...
En tercer lloc: Valgui aquest postapunt per trencar les estadístiques d’en Víctor Pàmies, del blog Raons que Rimen (entre altres...), a qui aprofitem per enviar una pública i forta abraçada!
I en quart lloc, que no menys important, per agrair la Minnie del blog PuckMinnie que, després d’un període en el qual tot allò portuguès ens fastigueja (Cristianoxulonaldo, Mourixulinho, Becaradurença —que fou l’àrbitre xoriço de Milà—, Figolet a la banqueta, etc.), aquesta mossa ens ha atorgat aquest premi:



GRÀCIES BONICA!


No és que no vulgui escriure al PiT, no és que vulgui tancar-lo definitivament, ni obrir-lo com abans. No és que sigui un mal educat, tampoc és que no m’agradin els comiats... simplement és que necessito estar per altres coses de la vida que em reclamen.


Suposo que ho entendreu. Sovint penso en tots vosaltres, de vegades passo de puntetes per casa vostra, però sense dir res (tot tapant la boca de l’avi...).
Doncs res més, família... fins el vuit de setembre!


Per cert, suposo que aquest premi l'hem de passar a set persones que tinguin blog...
El premi serà pels set primers blogaires o blogaireses que passin per aquí i no el tinguin, penjaré els enllaços corresponents un cop s'adjudiquin per ordre d'arribada. Tots els blogs que tinc a la barra lateral (i d'altres que potser no tingui per deixadesa involuntària) mereixen que se'ls doni un cop d'ull, és clar!
—I així t'estalvies feina, oi?
Oh, és que d'això en tinc per donar i per vendre... ja pot tancar porta i finestres, avi!
—Jooo?!? Me'n vaig a fer un riu al vàter...
—Espero que no sigui literal això que diu, que d’aigua n’estem fins al capdamunt!

Editat al vespre:

Aquests són els blogs que reben el premi de la nostra part (descartant aquells que han dit que ja el tenen):

  1. Un tel als ulls de la Clidice.
  2. Raons que rimen d'en Víctor Parèmies.
  3. In varietate concordia d'en Ferran.
  4. Tu, jo i l'Otis d'ells.
  5. Llibres llegits i per llegir de la kweilan.
  6. Fent camí d'en Martí.
  7. Garbi24 d'ell mateix.

Escrit per Sergi M. Rovira
—No tot, eh? Que jo també faig feina...

35 comentaris:

Clidice ha dit...

no vinc pel premi, només per saludar-te ;) un plaer saber que hi sou malgrat tot :)

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Això de ventilar el blog està bé fer-ho de tant en tant. I tant!

Deu minutets obert cada dia, recomanen els experts. :-)

Assumpta ha dit...

Eeeeeei!!! Ja era hora, eh? :-PP

Tenir-nos a nosaltres i al Barça tan abandonats!!

Però res, ara que el blog de la Sort Blaugrana ha fet un post... ara veig clar que guanyarem la Lliga aquesta setmana mateix: Els lleons de l'Athletic es menjaran en CR-9 i el Barça sortirà cantant sevillanes del Sánchez Pizjuán

Oeeeeeeeeee oeeeeeeeeeeeee

Ah!! jo el premi ja el tinc, gràcies (de part de l'Elvira FR i de part del Jordi de la Banyera) :-))

Aaaaaviiiiiiiiiii una abraçaaadaaaa, homeeee!! :-DDD

Ferran Porta ha dit...

Home, Sergi, deixa'ns l'avi de corresponsal, si tuno (ai, perdó, que m'ha sortit musical!)... volia dir, si tu no tens temps per dedicar a la clientela!

Bé, bé, com a mínim t'hem pogut llegir 10 minuts! En quatre mesos, no és un mal promig :)

Cuideu-vos!!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Que bé que passeu de tant en tant a ventilar i explicar-nos alguna coseta!


Una abraçada ben gran, una per a cada un, eh!

JJMiracle ha dit...

Tant haurem d'esperar per al proper post? Quissapon serem al setembre! Almenys sé que tant l'avi com tu esteu vius.

(El premi ja el tinc.)

kweilan ha dit...

Bonessss! Què bé que passeu de tant en tant!

Jordi ha dit...

Bentornats Avi i companyia! Jo que pensava que us havieu esfumat com el Roldan o el Dioni, però veig que no! Felicitats!

Carme Rosanas ha dit...

Ei! quina alegria de llegir-vos, encara que sigui per poca estona!

Una baraçada que us entri per les portes i finestes obertes, abans queles tanqueu...

Jo també el tinc en premi!

McAbeu ha dit...

A mi també m'ha agradat retrobar-vos i encara que aneu dient que esteu rovellats, us he vist en plena forma.

Espero que això del 8 de setembre sigui una metàfora només, però per si de cas aprofito per desitjar-vos unes bones vacances estiuenques. ;-)

Garbí24 ha dit...

Una alegria en saber que en cara us balluga la cua a tu i al avi, i espero que més a tu, que l'avi ja deu haver fet prou feina a la seva vida.
Bones vacances d'estiu......!!!!!!

Martí ha dit...

Ostres, PITerus, ja era hora! que se us troba mooolt a faltar. Ara hem d'esperar fins al Setembre?? No hi ha dret!!

Espero que ventileu més sovint a partir d'ara, que la molsa no és bona pels blogs.

En fi, seguirem esperant un post uns quants mesos més... Tot sigui a fi de bé.

(sort que tinc el privilegi de viure a Quissapon i veure't de tant en tant)

Per cert, ja saps que jo no tinc blog, però si un dia m'animo igual et reclamo el premi...

Abraçades!

zel ha dit...

Homa, aquesta totadona ja us enyorava, però que molt i molt, i tot i que darrerament escric bestieses i no deixo gaire comentaris, sempre miro com estem d'actualitzacions, i la veritat el PIT desaparegut em tenia amoïnada...Molt rebenvinguts!!!! Molts repetons,molts, però que molts!

McAbeu ha dit...

EDITAT DE BON MATÍ:
Estava tan emocionat de retrobar-vos (després diràs que no en sé de quedar bé :-D) que no vaig pensar dir-te que jo també el tinc el Premi i a més per partida triple. Així que et toca refer la llista. :-)

Els del PiT ha dit...

Clidice:
Saludats quedem, gràcies!
Petons bonica! :)

vpamies:
Et prometo que publicar-lo m’ha costat set vegades més que abans, potser començo a entendre l’èxit de Tweeter...
Una altra abraçada! :-)

Assumpta:
Dona, abandonats vosaltres sí, no ho negaré, però el Barça?!? Mai!
Psst, psst, nano... això és molt lleig, no ho pots dir encara que ho pensis...
Ui, té raó avi, no sé el que em dic...

Està clar que si el Barça guanya la lliga tindrà més mèrit que mai!
Això no s’ha dit mai fins ara, nano, ets un visionari! hi hi hi...
Una abraçada Assumpta !
I una altra de part meva, eeeeing?!? Hi hi hi...

Ferran:
De fet, tu i jo ja tenim la millor edat per cantar en una tuna, tot i que fins i tot n’hi ha que tenen l’edat de l’avi Gres, he he he...
Sí home! Jo a pencar i el gamarús a jeure? Ni pensaments, que m’he guanyat el cel, la terra i les estrelles en aquesta santa casa!
Una abraçada senyoret Fes-pencar-el-iaio
!
Una abraçada Ferran!

Vosaltres i l’Otis:
Gràcies! Una abraçada enorme, per cadascun de vosaltres també, és clar!
Jo, al gat, amb una carícia en tinc prou, hi hi hi...

P-CFACSBC2V:
Probablement, noi, però estem vius...
I cuejant! Com diuen per Castella la Taca, hi hi hi...
Una abraçada maco! :
)

kweilan:
Oi que sí?
Petonets, bonica!

Jordi:
No ens precipitem, que només hem obert una estona per ventilaaaar...
Roldan? Dioni? No, no... som més de la branca Millull i Montet nosaltres, hi hi hi...
Una abraçada i Força Barça!
I aupa Athletic, oi? Hi hi hi...

Carme:
Oh i quina alegria de veure-us a tots per aquí! Si ha d’entrar al blog una “baraçada”, que ho faci per la porta, no fos cas que perdés la criatura entrant per la finestra, he he he...
Plaaaafffss!!!!
Culleres aviiii!!!
Sempre seràs un capsigrany! Una “abraçada”, la Carme volia dir abraçada, però de vegades els teclats fan cagarades! Ho entens, senyor tiquismiquis?!?
I taaant... perdoneu, me’n vaig a remullar el clatell amb gaspatxo...
Ni cas, Carme, petonet a la galta!

Els del PiT ha dit...

McAbeu:
Hola maco, ets molt amable!
Doncs bones vacances d’estiu també per tu, hi hi hi...
Ara que el nano és a la cuina, et confesso que va encarregar als detectius Oms i Om associats que esbrinessin allò del teu nom. Aquí tinc el resultat de la investigació:
El lloc on figura el teu nom escrit amb A entre la M i la C (és a dir, així: macabeu), és en una adreça de correu electrònic teva on hi consta també el número d’un any, no gaire llunyà, de quatre xifres que comença amb un 2 i acaba amb un 8 (sóc un fenomen fent enigmes, eh? hi hi hi...
)
Per on anem avi?
Ah, sí... d’això... ara toca en garbi24:

He he he... quin pàjaru estàs tu fet, noi...
Oooh! Que n’ets de malandandooo!!!
Bones vacances!

Marti:
Txxxt... no em pressionis, no em pressionis... això de la molsa tu ho deus saber bé, el teu blog està tan cobert de mala herba que no es veu ni el camí que dius que vols fer, hehehe...
Quedi clar que el privilegi que diu aquest noi és viure a Quissapon, que ningú es pensi que ho diu pel nano, eeeeing?!? Hi hi hi...
I prepara’t a rebre el premi, que pel que veig, n’hi ha que ja el tenen i no el volen... serà curiós que hi pengis un premi per haver posat un títol, però sempre he dit que és un blog d’humor collonut!
Fins... dimecres?

zel:
Repeteixo que no és que retornem, però els repetons ens els quedemm igualment, eh?
Petons bonica!

McAbeu:
Ui, doncs ja que el rebutges hauré de passar-lo a... Fent camí, d’en Martí?
Pot anar a donar un cop d’ull avi?
Oh i taant! De seguida mic-mic, paaas...!
Ui sí, veloç com una gasela, fugaç com una estrella, ràpid com el que més, és un home? és un avió? No, és Súper Gres!
Recorda’m que et foti un clatellorrot quan torni, nano...

El iaio torna, el nano xiula la cançó del telenotícies migdia copsant per la finestra del PiT...

Plaaaafffsss!!!
Uiiixxx!!! Però si no li ho he recordat!
Llestos nano, disponible el blog d’humor superconcentrat d’en Martí, ja el pots afegir.
Aaaale! Ens queda gaspatxo a la nevera?

Gota, hi hi hi...

rits ha dit...

felicitats pel premi! i per mi ja és un premi que de tant en tant aneu deixant la vostra empremta! encara que sigui de tant en tant.

una abraçada ben forta!!!!

McAbeu ha dit...

AVI: Jo ja no hi pensava però gràcies per continuar aquella investigació que em (ens) tenia preocupats. :-DD

SERGI: No és que rebutgi el Premi però les teves normes deixaven clar que no em tocava si ja el tenia. I sóc un "tio legal" no hi puc fer més. :-)))

Sergi ha dit...

Home, quina alegria trobar-me un post del PiT, i una sorpresa. No està malament treure el cap de tant en tant, no? Potser tampoc cal esperar al vuit de setembre, qui sap, potser tindreu alguna cosa per explicar abans. Bé, que m'alegro de llegir-vos, a veure si pot tornar a ser aviat.

òscar ha dit...

Ja tocava obrir una mica les finestres.

I ja ens tocava, a nosaltres també Sergi, gaudir d'una bona ventada del teu airet vangalianament sempre positiu.

Una abraçadaaaa!!!

Mireia ha dit...

Ben retornats,encara que sigui de passada

Assumpta ha dit...

El Ferran també el té jejeje :-DDD

http://invarietateferran.blogspot.com/2010/05/danke-gracies-thank-you-sanseeeeeet.html

Ei, no vull dir que no li donis, eh? que per mi se'l mereix MOLT!! però és que em sembla que et costarà trobar qui no el tingui :-DD

Hem guanyaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

La veritat és que havia llegit "una mica en diagonal" tot l'apunt (llarg després de tants mesos de silenci) i no havia vist això del premi.

No cal dir que segurament tots els qui us hem deixat comentaris ho hem fet més per l'alegria de retrobar-vos a la xarxa que pel premi promès.

No us feu pregar tant, eh! Si no ens haurem d'inventar un premi cada setmana perquè aneu escrivint. :-)

Mireia ha dit...

Quina alegria tornar-vos a llegir!

Martí ha dit...

Ostres! Tinc un blog que no existeix i ja he guanyat un premi! Vols dir Sergi que no se't notarà molt el Villarato cap als de Quissapon??

No sé què coi en faré del premi (em més inmerescut que recordo en la història), no li podria traspassar a algú que de debò s'hi deixi les banyes en això de fer blogs?


Fins demà!

Cris (V/N) ha dit...

Us deixo un gran petó, m'en alegro saber que estéu bé i que passeu un bon estiu, i tot el que sigui BO :) Petons grans, a cuidar-se eh? muasssssssssssss!!

Thera ha dit...

Em feieu patir... M'alegro de veure que tots dos esteu molt bé i tan avinguts com sempre! Fins el setembre doncs!! Abraçada!!!

Joana ha dit...

Bentornats, bentornats i felicitats!
Ja ho sé vaig tard però vosaltres heu trigat molt a escriure...o sigui que empatats! :)

Minnie ha dit...

Apa fins el setembre , que llarg que se'ns farà!!!jajaj

khalina ha dit...

Jo també he estat molt temps en stand by, i bé, la vida és així. Però aneu passant ni que sigui dos o tres cops a l'any :)

Puigmalet ha dit...

Jo ni sabia que hi havia hagut una resurrecció momentània... Molta sort en la vida fora d'Internet, que és la que compta! I fins el buit de setembre!

Tramuntan del Nord ha dit...

Bon dia Avi, Seguint la logica ( i no em digui que aquest blog no te logica) dels 2 últims escrits avui tocaria actualitzar el Blog ja fa 4 mesos i 1 dia del darrer escrit.

Salut i Peles

Els del PiT ha dit...

Ui! Ehem... no crec jo que el nano estigui gaire per la labor, hi hi hi...
Una abraçada a tothom i a totadona!

Cris (V/N) ha dit...

Una gran abraçada de tornada, tot i que ahir esperava un post :(

Petons, gaudiu del relax, aquí seguim!!!

adim ha dit...

Petons, gaudiu del relax, aquí seguim!!!

Què hem fet els del PiT darrerament?