divendres, 25 de gener del 2008

Dels Trols III




Aquest és un dels fulletons que hi havia escampats l'any 1983 pel poble. Era la presentació del grup dalt dels escenaris a la vila que ens va veure créixer.
Des de la modesta primera actuació del grup a casa del Xavi, actuàrem al Col·legi Dolors Granés, a una escola de Sant Celoni que es deia Pallarola (o una cosa semblant), a la festa d'un barri d'un poble que no recordo el nom (però que hi havia uns malparits tirant-nos pedretes des d'un penya segat just al darrere de l'escenari), a casa la iaia el dia de la comunió de la nostra germana. N'hi va haver d'altres que necessitaria ajuda per recordar-les... Especialment recordo les actuacions al Restaurant La Quaranya de l'autovia de l'Ametlla. L'amo, en Pedro, era amic dels pares del Ricki (per això tingué la paciència de contractar-nos diverses vegades), el que crec és que ens pagava amb el sopar. Era força curiós, imagino, veure nens entre dotze i catorze anys tocant "patxanga" en un restaurant mentre la gent sopava i fins i tot, ballava...
En aquella època jo era el que "cantava" del grup. El fet que em quedà gravat, d'aquelles nits al restaurant, és tocant el tema "Every breath you take" dels Police: en el punt més àlgid de la cançó, la veu em traí (se m'escapà el gall propi de tot nen que creix), en aquell moment volia fondre'm, clavar el "màstil" de la guitarra al terra i obrir un forat per amagar-me. Per fortuna, el meu germà em salvà sortint de sota el teclat per continuar el tema com si res.
Vaig estar un temps cantant, però després d'aquella nit començàrem a pensar a trobar algú que ho fes (almenys això és el que jo desitjava).

Què hem fet els del PiT darrerament?