dijous, 7 de maig del 2009

Una miqueta de Barça del PiTet i la grip NovA

Quissapon, dimecres abans del partit Garrepes londinencs - Barça del PiTet...

Pensament del nano:
Tinc preparat aquest escrit/post/apunt/txorrada per penjar-lo al PiT, però amb la història del Chelsea-Barça d’aquest vespre potser esperaré una mica...

Finalment, després de més de 180 minuts de passar vergonya, els seguidors del Garrepes FC més amants del futbol (si és que n’hi ha) es rendiren a la justícia del joc (tan trobada a faltar en els camps d’arreu). Com diu el savi Johan: Al Barça d’en Pep li mancava un partit amb aquesta èpica (dit això en el seu “perfecte” castellà...).


L'àrbitre del partit...
(hi hi hi...)


El senyor aquest em va demostrar que es pot ser bon àrbitre els darrers 45 minuts, encara que hagis fet els primers 45 de pena.
Doncs ara que ja he parlat del Barça del PiTet amb l’afonia que espero sabreu disculpar, em centraré en altres coses que potser tenen més a veure amb Drogba i el seu entrenador Gus...



* * *



Garrines i garrins:

—Aclareix nano...

Ah sí! No patiu que aquesta introducció no va adreçada a vosaltres lectores i lectors d’exquisits hàbits higiènics. Evidentment em refereixo a les truges i porcs de debò, aquells que tant han donat, donen i donaran a la nostra alimentació quotidiana.


Com anava dient estimats porcs tots, tant si sou grans o petits, albins o rosats de mena amb la cua rinxolada, per molt que la grip batejada amb el vostre nom acabi esdevenint una pandèmia, vull dir-vos que jo seguiré cruspint-vos com si res, sobretot la part que més m’agrada: el vostre pernil i el fuet.

—I quina part és aquesta última?
—Bé, no sabria concretar-ho avi...

Trobo encertadíssim el canvi de nom que ha sofert aquesta malaltia cap a grip nova o grip A, doncs no em sembla just que dugués el nom d’un dels millors amics de l’home, després del gos i la sogra. Si bé és cert que en alguns casos se segueix estrictament aquest ordre, com el del carnisser de Quissapon...

—Hi hi hi...
—No és el meu ordre avi, és el del carnisser...

Amics porquets:
Hem de tenir en compte que, i tiraré de tòpic futbolístic que el dia s’ho val: Els humans som així, us donem porqueria per menjar i després us mengem sense ser conscients que estem endrapant la mateixa porqueria i, com no podia ser d’una altra manera, després passa el que passa, que si les vaques boges, la grip aviària... Al cap i a la fi totes aquestes malalties vostres són fruit de la nostra pròpia negligència, ja sigui a l’hora de donar-vos de menjar o a l’hora de tractar-vos. Amb vosaltres, gallines albines de l’aviram, diuen que va ser pel pinso. I vosaltres, les vaques que us tornàreu boges...

—Per què?
—Doncs m’atreviria a assegurar-li que per la manca de relacions sexuals, després d’haver-les posat a cent amb mil espremudes de mugró les deixaven menjant palla... No ens tornaríem micos nosaltres si ens fessin el mateix?
Berro nano, ets un berro...
Berro per què?!? Reclamo des d’aquí sexe digne i amb final feliç per totes les vaques, més enllà de les espremudes de mamella. Espero que el sector feminista del PiT estigui d’acord amb mi...
Ara molts estem preocupats amb aquesta epidèmia, jo ho estic perquè el passat novembre vaig estar a Mèxic i no les tinc totes (sóc hipocondríac de mena), però si esternudo pel carrer i la gent em mira malament, em poso a tal·lejar “els segadors” (a risc de trobar-me amb “segons qui”...) Aviso a lectores i lectors: Que no us passi pel cap anar esternudant pel carrer mentre canteu allò de “Jalisco no te rajeeees...” (Podríeu trobar “segons qui” i rebre doble ració de llonganissa, oi que ens entenem?).

Que es recomani no viatjar a Mèxic ha fet que hagués de canviar una sorpresa que tenia guardada a la meva dona, si em permeteu que acapari la seva atenció per un instant?

Estimada Penélope:
En comptes de regalar-te un segon viatge excepcional i tornar a la Riviera Maia anirem tu i jo un cap de setmana a Roses...
Al piset dels teus pares...
Que també hi seran...
Amb els nens...
La gossa...
El canari-pokemon (que no sabem encara si és ell o ella)
I l’avi Gres...
Dit tot això en ordre d’importància, és clar...

—Plaaaafffsss!!!
—Òndia aviii!!!
—No me n’he pogut estar nano...
—Culleres quin maaal!

Ja veiu lectores i lectors, segle XXI, molts avenços tecnològics i el món sencer acollonit per una grip de res...
—De res? Si en els meus temps la informació hagués viatjat amb aquesta rapidesa s’hagueren pogut evitar moltes desgràcies...
—Mirat així...

Escrit per Sergi M. Rovira
—No tot, eh? Que jo també faig feina...


18 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Res a dir a l'èpica del Barça. Fa patir els delicats de cor, però. I si haguessin començant fent bon futbol ja no hagués calgut l'èpica.

Sobre la grip nova aquesta, com a terminòleg apunto que no és una solució gaire encertada.

Què passarà si d'aquí un temps n'apareix una altra? Aquesta deixarà de ser la nova i la realment nova s'haurà de dir ultranova, més nova, novíssima? Mala decisió, sens dubte.

Grip A... bé, aquí ens queda tot l'abecedari, com amb les matrícules dels cotxes. Fa por, però pensar en una grip Z, pel camí d'antivirals que haurem hagut de trastejar.

Buona sera!! (d'aquí a unes hores): practico per Roma. :-)

Mireia ha dit...

Jo no segueixo gaire el futbol, però felicitats a tots els apassionats del barça

McAbeu ha dit...

Escric això protegit amb una mascareta.
Aquestes notícies pandèmiques són més contagioses que la grip mateixa, s'ha d'exagerar per fer-ho més interessant. Aquest dibuix de Manel Fontdevila (http://lh4.ggpht.com/_4uZL86ltUe4/SgKV_NvFU4I/AAAAAAAAAS4/o2TDGjUEvZU/GripA_ManelPUBLICO.jpg) publicat al diari Público és bastant clarificador.
Ai!, que no ho he explicat: La mascareta és per protegir el teclat de l'ordinador, que encara estic babejant pels resultats del Barça.

Kudifamily ha dit...

Genials... com sempre...
Què més puc dir????

(Sergi, en comptes de Roses... un cap de setmana a Roma, no???? estira't una micona, jeje)

JJMiracle ha dit...

Penseu que els mitjans ens han de distreure amb la grip NovA (ostres, per escriure-ho com tu semblo un adolescent alternant majúscules i minúscules) per evitar parlar de temes més espinosos…

No, el Barça no és un d'aquests temes :-)

Jobove - Reus ha dit...

primer que tot una abraçada
després informar-te que Té la mà Maria
ha creat un altre blog anomenat:
http://trucadors.blogspot.com
sobre el trucadors de porta (picaportes)
que et vas troban a llarg del viatges i
la seva artesenia, si pots dona-li un
cop d'ull, gràcies.

kweilan ha dit...

Visca el Barça...i ara , Roma!!!

Garbí24 ha dit...

Visca el barça com no , i en quant a l'agrip , ja no sabem si ens l'han venuda o es realment certa , de moment serveix en aglomeracions de gent .....deixes anar un "des de que vaig estar a mexic em trobo un xic malament" el resultat es quasi el mateix de quant aquell senyor v separar ls aigues , pero amb persones ...et fan el passadis com si res ...i et sents com un andres iniesta .

Patrícia Montañés ha dit...

Un text que ens porta l'actualitat del dia d'avui jeje. Un petonet PiT!

merike ha dit...

Visca el Barça! M'agraden els teus porcs;-)

Sergi ha dit...

La foto que has penjat realment fa justícia a l'arbitre d'ahir! Ara que, no puc estar d'acord amb això dels 45 minuts bons, era dolent de collons el tio.

Què té de dolent Roses? A part de tota la llista que has penjat?

Els del PiT ha dit...

vpamies: Estic d’acord en la teva puntualització de grip nova (seria lleig dir ara que hi havia caigut, oi? Doncs no ho diré, apa!), però en aquest post em referia al fet que es deixés de dir “porcina”, és això concretament el que trobo encertadíssim i celebro.
;-)

Mireia: Doncs moltes gràcies i em sumo a la teva proposta com a apassionat.
;-)

McAbeu: :-D La mascareta protegeix el teclat, però no ha tapat la teva evident afonia, eh?
;-) Molt bo el dibuix, gràcies per enriquir aquest escrit. No sé per què m’ha fet pensar en els informatius de Telahinco...
A la Vanguàrdia vaig llegir això del Barça del PiTet i em va fer certa gràcia...
;-)

Kudifamily: Un cap de setmana a Roma? Ja m’agradaria, però el canari té al•lèrgia a les ruïnes (les de Roses no, eh?)
;-)

Cristina: Fan l’agost amb les mascaretes aquestes suposo. Per cert, tu que estàs en el sector, per què a l’Amèrica Llatina en diuen cubrebocas si també hi fiquem el nas? Deixo la pregunta a l’aire per tal que qui sigui la pugui respirar (excepte en McAbeu, és clar).
;-)

P-CFACSBC2V:Caram! El PiT rejoveneix els comentaristes (hauré de cridar la Merike...)Més espinós per la premsa nacional espanyola que parlar de les victòries i èxits del Barça?
;-)

Té:Una abraçada, hi enviaré l’avi a trucar que li portarà bons records, segur...

kweilan:Visca! Sí!

garbi24::-) Visca! Bona comparació bíblica aquesta, sé de gent que n’estarà molt de contenta de llegir-ho.
;-)

Patricia:Un petonet PaT!
;-)

merike:Nena, això és telepatia, has vingut abans que et cridés... Visca! Els porcs no són ben bé meus, però sí que són graciosos.
;-)

XeXu:Aquest noruec ja ens va xiular noséquan i no vaig poder evitar de pensar amb aquest personatge.

No vaig calcular cronòmetre en mà, però s’ha de reconèixer que sí, dolent, però no ens va anar pas malament que ho fos, eh?

Roses? A part de la llista... mmm... uf... difícil...
;-)

Ma-Poc ha dit...

Feia dies que, per causes laborals, no podia entra de visuta per aquí i va i em trobo amb aquest pots tan divertit! Completament d'acord amb això que comenteu sobre el Barça i sobre els porcs... doncs en continuarem menjant, que hi ha més por mediàtica que altra cosa! :)

zel ha dit...

per poc no ens deixen a zero amb tanta merda del porc, coi, que a casa tenim carnisseria i una granja!!!!


I no parlem del futbol que encara em duren els nervis...per una vegada hem tingut la sort del madriz................

Anònim ha dit...

Saps què? jo diria com tu... us seguiré captivant sigueu com sigueu :) i l'arbrite jo el feia més lleig jeje... a la wan a la tru a la three ja ho deia jo que ereu uns cracks especials.

Els del PiT ha dit...

Ma-Poc:
Res res... La ment t'ha traït amb la "viruta" de pernil, oi?
;-)

Zel:
Ja veus que he fet campanya a favor, no et queixis...
;-)

Cesc:
Encara ric quan me'n recordo d'això del wan txú fri... No ens vam poder estar.
:-)

Ma-Poc ha dit...

hehe molt bona aquesta de la viruta/visuta/visita ;)

Els del PiT ha dit...

Ui Ma-Poc, me la vas servir en safata de plata (per no dir a web...)
;-)

Què hem fet els del PiT darrerament?