dilluns, 5 de maig del 2008

Polaco?

Fent un tomb pels blocs que visito he anat a parar al post de l'amic Jesus M. Tibau i m'he trobat amb aquesta imatge del Diccionario Collins Español-Inglés que ell deixa penjada sense paraules políticament correctes per dir, segons escriu, acte seguit m'he disposat a publicar al seu post un comentari al respecte.



I aquest és el meu comentari:

"Potser és per donar força i sentit a "polémica", paraula que de ben segur es troba més avall. Això ens fa mal, vaig triar posar Polackian Republik al meu bloc igual que els de Polònia ho fan a tv3, però una cosa és que jo pugui fer mofa d'algú de la meva família, però a ningú de fora li ho permetré, isn't it Mr. Collins?"

Per tot això, em sumo a aquests companys penjant aquest post.

Què hem fet els del PiT darrerament?