dimecres, 31 de desembre del 2008

Balanç Anual... de nassos!

L’home dels nassos surt al carrer cada any el mateix dia. No ha fallat mai, ni un sol cop ha estat malalt, sempre puntual a la cita amb Catalunya.
"Avui surt al carrer l’home que té tants nassos com dies li queden a l’any."

-Qui millor per representar avui aquest home que en Cyrano?
-Com diu?
-Que no hi és? Doncs au va! Que ja m'hi poso...


Si es fa estrany veure aquest perfil és perquè sempre em veieu de cara i aquí m’havia deixat una mica de barbeta d'aquella que en castellà en diuen “perilla”, oi?

Bé doncs, s'acaba l'any i farem balanç anual.

I... què hi poso? Potser hauria de fer un resum de l’any com fa tothom, em refereixo als programes de televisió, ja que dels companys bloguers no en tinc molta idea del què fan un dia com aquest.

Demà, a dos quarts d’onze del matí, “Un racó del meu petit món” farà el primer aniversari i potser ja serà hora que comenci a caminar. Paradoxalment, el seu germà petit “Un rincón de mi mundo” queda quiet des d'avui dins del bressol, aturat i adormidet per quan vinguin altres temps, si és que venen. És una feina que no em reporta més que pèrdua de temps que no tinc ara mateix i aquest fet em suposarà una certa alliberació. De fet no m’hi sento identificat, no he contactat més que amb uns quants bloguers sense cap feeling i m'he convençut que pertanyo a la Catosfera, em sento més com a casa meva. I ja ho diuen que com a casa no s'hi està enlloc.

Ah! M'oblidava del propòsit de crear també la versió del blog en anglès (el germanet que venia de camí) abans d’acabar el 2008. Propòsit que no he complert perquè no me'l vaig fer per cap d'any i també pel temps que em robava el seu germà castellà... els grans manen normalment i en aquest cas no havia de ser una excepció.

Ja que el títol resa Balanç Anual i de nassos ja n'he parlat, citaré unes dades com la de visitants al blog en català, a tocar dels 9.800, però amb un total de pàgines vistes aproximat a les 20.500. Les del castellà, on les visites han superat les 10.350, però les pàgines vistes s’han quedat en 14.200. Tot plegat supera amb escreix les meves modestes previsions, ja que vol dir més de 20.000 visites en un any i 34.700 pàgines vistes per un blog de retalls personal i transferible com aquest.

Un total de 214 posts publicats en el blog en català, 185 posts en el castellà i 3 col·laboracions en d'altres blogs com: Somnis nostres, El racó de les impressions i la memòria i l'Abloccedari homenatge a Joan Brossa.

Destacar els vostres vots que han permès que el blog s'alcés al Top Català i s'hagi mantingut entre els 25 destacats des del mes de març, és a dir, la major part de l'any, la qual cosa fa que em senti plenament satisfet i molt agraït.

La prompta resposta als comentaris de seguidors, lectors habituals i passejants esporàdics als que procuro agrair que es deixin sentir i un munt de coneguts virtuals i d'altres desvirtualitzats que, de moment, formen una altra colla d'amics que de mica en mica procuraré anar ampliant.

I de moment res més... que només volia desitjar-vos que no us ennuegueu amb el raïm, que tingueu tots un:



Vota'm al TOP CATALÀ!


12 comentaris:

bajoqueta ha dit...

Bona entrada d'any!

I lo del blog ha de ser com una manera de passar-s'ho bé sinó malament. Crec que traduïr-ho ajuda a que arribe a moltes més gent, però no sé jo escriure en castellà no en sé i em costa. Així que tu com te sentigués més agust.

Ferran Porta ha dit...

Doncs enhorabona pels èxits, i molta sort per ampliar-los durant el 9! Feliç any.

Jesús M. Tibau ha dit...

ha estat un plaer formar part d'aquesta colla de visitants.
Bon any nou i força humor

Tramuntan del Nord ha dit...

Bon any i feliç aniversari, el que va començar com un raco s'ha convertit en un gran aparador i el petit món s'ha "globalizat" i s'ha fet molt gran.

Salut i Peles,

Rafi

Els del PiT ha dit...

De moment així ho faré, Bajoqueta.
:-)
Gràcies i igualment Ferran.
:-)
El plaer és meu, Jesús.
:-)
És gràcies a gent com tu, Rafi, totalment d'acord amb els teus desitjos
;-)

A tots us desitjo novament Bona entrada d'any, potser estarem buscant la sortida durant 365 dies, però de moment procurem passar-ho bé i anar amb compte si hem de conduir.

Salut... i peles!

Per cert, algú sap si puc barrejar un cocktail d'ibuprofè amb cava?
;-)

Els del PiT ha dit...

Ah! Una coseta més:
Ja no em deixen estar més davant de l'ordinador i no podré passar a veure-us fins demà al matí, potser...

Unknown ha dit...

Feliç 2009, Sergi!
una abraçada.

Els del PiT ha dit...

Igualment, Núria!

Assumpta ha dit...

FELIÇ 2009!!! :-))

Jo el raïm el menjo peladet i sense pinyols jeje ;-))

A la foto de perfil estas molt guapo, eh? a veure, no hi ha ningú perfecte en aquest món, uns serà el nas, els altres les orelles, les dents (amb o sense aplicacions)... el que sigui... així que tu, content amb el teu nas que, ja saps, quan estas "de cara" no es nota, eh?

Jo tradueixo tots els meus posts al castellà com si fos la primera de les opinions... Resulta que jo tenia dos blogs, un en català de bloc.cat i un en castellà de blogger (el que tinc ara) el de bloc.cat anava tan malament, tan fastigosament, que el vaig tancar... i, clar... no em quedaria només amb un i en castellà!!! jamais de la vie!!

Així que, automàticament el de blogger es va convertir en català però amb "versió castellana a l'interior" per algunes persones d'Argentina que havien començat a entrar i que segueixen entrant malgrat tot estigui configurat en català i que la immensa majoria d'opinions que tinc son en català també...

Un dia, una d'elles em va dir que li encantava el català i que procurava també llegir la versió original!!! aquell dia em va fer tan contenta que vaig decidir que (malgrat em cansa i m'estressa traduir-ho tot) ho seguiria fent ni que fos per ella :-))

Apaaaaaaaaaaa quin rotllooo he escrit mare meva!! jaja

Assumpta ha dit...

FELIÇ ANIVERSARI, BLOG!!!! :-)))

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Feliç aniversari i bon inici d'any 9!! (i millor continuació, és clar)

Els del PiT ha dit...

Bon any 9 per tu també Víctor!
I descansa una miqueta home...

Què hem fet els del PiT darrerament?