dimecres, 20 de maig del 2009

108è joc d'en Tibau (el del Quixot ja modificat...)

Un nou joc creatiu del blog Tens un racó dalt del món basat en aquesta imatge i fet per mi, l'avi Gres:



Mancats de ruc i cavall, caminaven sense esma per un paisatge sense ombres. Als llavis assaborien la pols que deixaren els bandolers que els havien assaltat. El sol implacable rostia el cos de l’escuder. A la distància de dues escopinades, li seguia el pas Alfons l’Esquitxot, embotit en armadura rovellada. La closca del cavaller arrencava el bull quan copsà la silueta d’un molí.

—Salvats amic Xanxu! —exclamà alçant un pam les mans.
—Com diu senyor?
—Sí, allà, un molí de vent! Si hi ha molí, hi haurà...
—Vent?!? —tallà l’escuder— Disculpeu la gosadia, però allò que vos anomeneu molí, no és molí, és un gegant de braços alçats! Marxem abans que prenguem mal!
—No fugis covard! —cridà amb els ulls fora de conques.

Com en d’altres ocasions, el posseït no atengué l’advertiment i es llançà a una nova batalla impossible.

Instants després...

—Ai, Xanxu Panxes, que m'han matat!
—Ja li havia dit jo que no era un molí allò que vèieu! Era un gegant de debò i força emprenyat!

Per més que se'l mirava, l'escuder no sabia per on començar a recompondre el seu senyor.



Xanxu Panxes o el Gegant Emprenyat? Hi hi hi...


(No escrit pel nano, que aquest és tot meu, eh?)


23 comentaris:

kweilan ha dit...

Pobre Quixot!

JJMiracle ha dit...

Avi, que l'heu fet massa curt, em sembla.

Segur que l'agonia del Quixot dóna per a molt més! :-D

Sergi M. Rovira ha dit...

Avi:
Coincideixo plenament amb el company P-CFACSBC2V, l'ha fet massa curt.
A veure si ens esmerem una miqueta i deixem de gratar-nos els kiwis...

Kudifamily ha dit...

Doncs a mi m'agrada, Avi!!!
;-)

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies de nou per la vostra participació, però sí, l'heu fet massa curt, per a comptar per al premi niecessita un mínim de 100 paraules i un màxim de 200.

JJMiracle ha dit...

Ei, que consti que a mi també m'agrada, eh! Però se m'ha fet curt, ves!

Els del PiT ha dit...

Sou una colla de tiquismiquis...
Està béeeeee!
Ja m'ho miraré i l'ampliaréeee...

Com era allò?

En un lloc de la Mànega, el nom del qual no me'n vull recordar... Hi hi hi...
Ja li ho havia dit jo, home! No es pot anar pel món fent parides avi...

Xxxxt! Que aviat em vindrà la inspiració!Si continua inspirant així, l'única cosa que li vindrà és la son!
;-)

Grrrfsgg...

Assumpta ha dit...

Nooooooooo, no!! ja està bé així!! no el toqui, avi!! :-))

A mi m'ha fet moltíssima gràcia!! Per una vegada que era un gegant i el pobre Quixot el confon per un molí!! Està molt ben buscat, avi ;-))

El que passa és que aquí, a Cal Sergi i l'Avi ens teniu acostumats a uns posts mooolt llargs amb converses rèpliques i contra-rèpliques i potser per això es troba curt, però el relat és BO DE VERITAT!!! :-))

Assumpta ha dit...

Ostres... ara llegeixo que en Tibau diu que sí que és massa curt :-(

Bah!! Una vegada jo en vaig fer un de Nadal (un que anava dels Reis) que crec que triplicava el número màxim de paraules jeje també m'ho van fer repetir... som així nosaltres, ens sortim... :-))

Marxo, marxo, que faig tard!!

(has pensat en fer-hi sortir la Jordina Cruyxach? el mes passat va quedar força bé la barreja jeje)

Cèlia ha dit...

Avi, t'ha quedat rodonet, sembla ser , però, que les normes són les normes! Però ha estat bé això de fer dubtar... Xanxu o el gegant?

Patrícia Montañés ha dit...

pobre avi, només feu que criticar-li!! jaja un petonet avii!

Ferran Porta ha dit...

Home, avi, una mica "escàs" sí que li ha sortit el tema, eh? Ep, dit sia amb tots els respectes.

Tal com ha quedat el llarguirut Quixot, temo que recompondre'l serà tasca feixuga, pardiez!

Ma-Poc ha dit...

jo crec que serà difícil de recompondre (la figura, vull dir ;) )

Ostres avi, ara que es decideix a escriure un apunt tot solet i tothom li retreu que és massa curt...:) La propera vegada pot participar al concurs aquell de relats de 140 caràcters, hehe

JJMiracle ha dit...

Ara sí, avi! I pel meu gust, millor que abans i tot!

Assumpta ha dit...

T'en surts de totes!! :-))

Bé... aquesta vegada el relat és de l'avi, eh? Molt bó, de veritat!!! :-)

M'he fet un fart de riure amb això de la distància de dues escopinades jaja

Demà serà encara més llarg? :-) Podria ser un bon repte!! hi hi hi

Ferran Porta ha dit...

Goita l'avi, tu! Te li gires d'esquena una estoneta i l'home, pim-pam, t'amplia un joc creatiu com si res!

Els del PiT ha dit...

Estimades i estimats:
Ja veieu que he ampliat la meva recreació literària fins a quedar-me un pèl curt en qüestió de paraules (només per si encara hi ha algú amb ganes de filar prim). I us confesso que m'ha donat molta f...
Ehem, ehem...

Ah! Hola nano, no eres a dormir encara?No avi, passava per aquí per comprovar si s'havia actualitzat bé el nostre relat... Perquè és el NOSTRE, oi?

Béee, ara sí que seria una miiica teeeeu...Però quina barra que té! Si he afegit jo el tros que faltava!

Sí, però el concepte inicial era meu, eh?Ja pot modificar la frase final i afegir el meu nom, demà al matí ho revisaré!
Bona nit a totadona i a tothom (excepte a qui tingui l'ego pujat en excés), adéu!

No li feu cas jovent, que el nano avui ha pres massa cafè, hi hi...
Gràcies pel vostre suport a la causa perduda.
:)

Carme Rosanas ha dit...

Arribo tard i ja veig que teniu resolt el tema de la llargada. M'agrada molt el rela t tal com ha quedat. Enhorabona, avi!

Jordi ha dit...

Dons a mi també m'agrada com està d'aquesta manera!! A veure si vindrà l'home de la foto i repartirà llets a tort i a dret com ho fa a l'anunci (per cert, boníiiiissim)!!

El superglu3 diuen que va molt bé per enganxar... jejeje

McAbeu ha dit...

El relat està molt bé però vull comentar una altra cosa: Jo també arribo tard i m'assabento astorat i esmaperdut que l'avi va publicar un relat a concurs sense comptar les paraules. Com ha pogut ser?, De que han servit el meus esforços?
Sort que a la fi, tot s'ha arreglat ;-DD

Ma-Poc ha dit...

oh! ara ja és més llarg! :)! Però a mi m'agradava la versió curta, que consti en acta!

khalina ha dit...

m'ha agradat, Pobret Quixot per això, que a tots els posts surt malparat. N'hauré de fer un on se salvi...

Els del PiT ha dit...

Primer de tot demano disculpes pel retard en la resposta, però he estat un xic als núvols darrerament, hi hi hi...
Carme:
Moltes gràcies, bonica!
Jordi:
L’anunci és ben bo i ens porta bons records de rialles. Tu deus voler dir allò de les cirurgies estètiques de l’amiga de la Mairena, eh?

McAbeu:
Ja vaig pensar en tu amb allò de comptar les paraules, eh?

Ma-Poc:
Està béee, constaràaaa...

khalina:
A veure si és veritat que en fas un, m’agradarà llegir-te, bonica.

Què hem fet els del PiT darrerament?