dijous, 3 d’abril del 2008

El llibre de la meva vida.

En començar a escriure el blog aquest any, m’han anat passant un munt de retalls de vida i aquest fet ha provocat que estigui especialment sensible.
Vaig escoltar per casualitat The book of my life de Sting i vaig caure que allò era el que feia en realitat, escrivia el llibre de la meva vida.
Amb aquesta excusa, he retrobat gent que ha format part de mi, vells amics que fan l’esforç d’acompanyar-me en dies especials com el del meu aniversari. M’agrada aquesta sensació, m’agrada sentir-me estimat, per que jo estimo.

És similar al casament, per uns dies ets el protagonista i retrobes família i amics que t’omplen els ulls d’alegria.
No voldria passar per alt un regal especial que em va fer la meva esposa.
Ha realitzat una tasca complicadíssima de recull de fotos i dedicatòries de familiars i amics, a més del vídeo elaborat per Marcos C. del que gaudiríem a l’hotel d’en Martí B. amb més missatges de felicitació –vídeo que tinc pendent de penjar al bloc en breu, és clar.

El dia 23 de març de 2008, a casa envoltat de família i amics, la Penélope em va lliurar un dossier del recull i en aquell moment era incapaç de passar pàgina sense emocionar-me. En veure que no podia, vaig deixar la lectura per a la tranquil·litat de la nit. Just en el moment en què el cor em tornava a lloc, vaig anar repassant amb minuciositat cada paraula i cada foto amb signes clars d’emotivitat.

La nit de la festa sorpresa a l’hotel de L’Escala, vaig rebre el llibre substitut del dossier i em va fer especialment feliç que en Martí i la Marta (amor forjat al Collell com el nostre) poguessin afegir-hi, per fi, la seva dedicatòria, tothom quedà molt content de l’estança a l’hotel i del tracte rebut.
Aquest aniversari ha estat sensacional.
M’agradaria molt no oblidar-lo mai.

Què hem fet els del PiT darrerament?